FLÖDENBWAUS

Oh, vilken fantastisk dag det har varit idag. Vårkänslorna bara flödar i kroppen. say whut? 

Torsdagar, det enda bra med torsdagar är att jag har sovmorgon. En underbar sovmorgon strax innan helgen. Jag börjar oroa mig rejält inför slutet av årskurs nio. Kommer jag verkligen klara det? Som ni kanske inte vet, så är jag riktigt kass på matte och har superduper problem med just det ämnet. Det är så mycket regler och hitan och ditan med alla siffror. Siffror gör mig förvirrad och vad består matte av? Siffror med paranteser och dylikt. Jag spyr... fy!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Haha, bilderna blev klockrena med den dära glödlampan i bakgrunden :P

2012-03-30 @ 19:56:24
Postat av: Kuackie(Alva)

Snö här, inte kul -..-

2012-03-31 @ 19:10:35
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-04-01 @ 21:25:53
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0