DET ÄR KUL

Det är så kul och gör mig så glad över att det är personer som besöker min blogg trots min taskiga uppdatering. Jag vet att det inte har skett någon uppdatering, men det är absolut ingenting som händer i mitt liv för tillfället... Mer än skitsnack och lite till. Inget som är intressant och absolut inte lämpligt att skriva ut på bloggen.

Jag vet inte ens vad ni tycker är roligt med min blogg, vad ni vill ha mer av and so on... Ni får allt kommentera mer och ge respons på helheten. Vad vill ni att jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: Anna

Fortsätt ta bilder på dig eftersom att du är mitt ögongodis..

Omg, det där lät bara lite skumt :c

2012-03-12 @ 19:35:40
Postat av: Anonym

Hmm...jag skulle vilja se dig göra något roligt som utmaning!Exp:ragga på en tjej hihi,säg till din mammma något roligt och se hur hon ragerar,visa ditt hem vad vet jag;)

2012-03-12 @ 19:48:36
Postat av: J O S E F i N - josfors

Det som "Anonym" skrev var riktigt bra idéer!

Hoppas du vill genomföra något av det Simon. :)

2012-03-12 @ 19:59:08
URL: http://josfors.blogg.se/
Postat av: Ellie aka Eco' ★

Inte vet jag vad du kan göra... Jag checkar bara lite här när jag.. Äh, för att vara ärlig - så kommer jag hit.. då och då.. ganska ofta.. Inget konstigt alls.. Men vänta, vaar inte det du skrev längst upp på din 'header'? HAHAHA, fail jag x'3

2012-03-12 @ 20:50:30
Postat av: Em<3

Kollar typ varje dag ändå :)

2012-03-12 @ 22:13:10
Postat av: Anna

Några videos om typ... sådana där videos du gör ibland, som får en att vika sig dubbel utav skratt! :)

2012-03-13 @ 09:24:31
URL: http://www.leduwa.blogspot.com
Postat av: Ellie

Jag tycker att du ska visa oss din O-P för oss. <3 Den e jätte snygg. :O

2012-03-13 @ 16:29:30
URL: http://doctorx.blogg.se/
Postat av: Lolizz111

Du är bääst Simon :)

2012-03-14 @ 07:38:26
URL: http://mynameissweet.blogg.se/

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0