OH MY SIMON

Hallåsan! Nu är jag oerhört pigg och glad. Det är lördag, har inga planer överhuvudtaget idag. Jag får helt enkelt vänta med spänning om vad som sker.

Igår var en trevlig dag. Jag jobbade som ni kanske märkt, på en förskola. Jag trivs jättebra där. All personal är jättetrevliga och barnen är hur underbara som helst. Nu har två veckor gått och jag går snart in på den tredje och sista veckan. Sedan blir det *klirr* i plånboken.

Efterjobbet så åkte jag direkt in till stan för att möta upp amigos. Jag kom lite senare då jag jobbade till 15:30. Vi åt på Pizza Hut och det var supergott! Vi pratade vidare, skrattade, gnällde och snackade skit, like always. Efter det så kollade vi in rean och jag köpte både ett armband och ett halsband från weekday. Lägger säkerligen upp en bild senare.

Kommentarer

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0