FÖLJ MIG PÅ NYA ÄVENTYR

Jag vill tacka för denna tid på blogg.se och er läsare. Jag förstår inte vad som är intressant med min blogg eftersom jag själv anser att den är otroligt ointressant. Jag har tappat motivationen, kraften till att uppdatera bloggen med energi. Jag hittar inte den kraft längre och troligen är det på grund av blogg.se.

Blogg.se är en stor portal och jag påstår inte att den är dålig. Den är lätt och simpel, bra för nybörjare och professionella. Men min tid hos blogg.se tar slut här.
 
Jag antar nya äventyr, då hos spotlife.se. Jag hoppas att ni vill fortsätta följa mina dagar där och att ni kommenterar era åsikter och tankar kring bloggens helhet och inläggens innehåll. Det är så fint att få läsarens kommentarer, det ger en motivation att fortsätta.

Tack till er som har läst min blogg. För er som vill hänga med mig vidare på det nya äventyret, så är det denna blogg som ni i fortsättningen ska besöka. http://simons.spotlife.se 
För er som väljer att avsluta er läsning hos mig, så tackar jag er så mycket. puss och kram.
 
Jag hoppas att ni kommenterar på den nya och aktuella bloggen, för jag vill höra från er också. Ni är underbara allesammans.

Kommentarer

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0