SEXY AND YES, I KNOW IT

Jag kom nyligen ut ur duschen och har på mig min "Don't be negative"-t-shirt. både jag och min t-shirt är nytvättade så vi är som twins.

Angående mina videobloggar... Jag får många kommentarer om att ni "dör" när ni ser dem... Var försiktiga, det sista jag vill är att bli åttalad för att vara en massmördare. Ta hand om er, för jag gillar er.

Nu blir det att ingå det omedvetna, sömnen. Det är ju läskigt, tänk så har jag någon läskig demon som besöker mig om nätterna, utan att jag vet om det. Är det därför jag inte minns vad jag drömt om medan jag varit medvetet omedveten?

... whatever, god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Murre

Hahhaa najjs blogg ^^

BTW: Söt du va på bilden ;3

2012-01-31 @ 22:31:50
URL: http://goldnrose.blogg.se/
Postat av: Nickie

Men lilla Simon, de kanske gilalr att skriva hund på engelska? :3

xD

2012-02-01 @ 18:42:23
URL: http://lovemusic.blogg.se/
Postat av: Julie

Haha...

2012-02-19 @ 10:45:21

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0