NY START, NY VIDEO!

Wow, jag får ursäkta för min dåliga update. Jag skulle just få en ny motivation till att create a new inlägg. Jag förstod att jag inte skulle återfå någon motivation, men nu tänker jag kämpa för freedom in my blog. Ohyes, Jag gillar Maria Montazami-style på svengelska. Kanske bör prata svengelska 24/7??

Well... Jag think that jag fortsätter med svengelska i detta inlägg, som tyvärr not kommer att innehåll a picture. Jag hade även funderingar kring att create a new video på min youtube-kanal "SimonsTime". Jag just not know vad för video jag ska göra... Kommentera ert förslag.

För denna nya start som det är for my bloggning, så vill jag observera en supertjej med magiska krafter. The Aninaaaaa! okej, det stämmer. Denna tjej bloggar på nattstad om sin vardag och med sina fina bilder. Checka in hennes blogg här nedanför.
http://www.nattstad.se/AninaLeven



Kommentarer
Postat av: KALKON

Jaaaaaaa äntligen uppdaterar duu

2012-01-18 @ 16:50:09
Postat av: Raikim

Du kanske kan göra en rolig video? Typ som en parodi? :)

2012-01-18 @ 16:51:16
Postat av: Simon.

Härligt att du börjat blogga igen, Simon! Länka gärna ditt youtubeklipp här på bloggen så att vi kan se det, ser nämligen fram emot det! Jag ska hålla ständig koll efter mer uppdatering! :) /Simon.

2012-01-18 @ 17:23:04
URL: http://www.simode.devote.se

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0