YR OCH VAKEN

God morgon! Det är ingen idé att ge er en hälsning liknande alla andra bloggare, "Hej alla bloggläsare". Grejen är ju den att jag har ju knappt några bloggläsare, så vilka hälsar jag till. Jag håller alltid inre monologer med mig själv här, ingen att hälsa till. Jag är forever alone, även om jag anser att jag är en very important person.

I was the "girl", I got lost. Now I'm ready to be found. yeaah!
Det är egentligen helt otroligt. Charlotte Perrelli gick inte vidare till final, hennes låt var ju grym. Hennes show var ju en postkodslotteri-vinnare. Om hon nu hade spenderat så mycket pengar, så kan vi ju köra som eurovision song contest, att den som sponsrar med mest pengar har en säkerplats i finalen.

Kommentarer
Postat av: Lolizz111

Du hade inga bloggläsare, men jag läser alltid din blogg :D Du kan kanske ge den till dina kompisar på facebook eller nån annan sida! :) I melodifestivalen tyckte jag att Charlotte Perelli (stavning) var bra! Men Danny var bäst!

2012-02-27 @ 14:30:15
URL: http://mynameissweet.blogg.se/
Postat av: Anette

Simon a i melodifestivalen vill de ha nya ansikten och nya stjärnor inte parelli hon är en gammal tant!;)

2012-02-27 @ 16:56:25
Postat av: bellafrancsics

du är sjukt lik min kusin :o

2012-02-27 @ 23:41:35
URL: http://relaxia.blogg.se/

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0