KÄRLEKEN ÄR...

Vad är kärlek? Är kärlek något som ska göra en besviken? Eller något som man ska finna stöd hos? Är det kärlek när man inser att man är bra på något? Kan något? Vill något?
Är man kär om man verkligen inser vilket missfoster man är, men ändå älskar varje sekund över att man en sak efter en annan skiljer sig från resten av fjortisarna i dagens samhälle?
Är kärlek något man står för och vill försvara? Något man vill vara? något man är?
Kärleken kommer och kärleken går, är det så enkelt som det är att säga det uttrycket?

Givetvis kommer alla ta slutsatsen "OMG! Simon är kär, i mig???"... Tyvärr, men nej. Jag är inte inne i en fas med kärleken och säkerligen är den inte riktad mot dig. Så fortsätt sov och dröm vidare, för det är exakt vad jag ska göra nu.

Kommentarer
Postat av: Anette

Kärlek är något stort när man är kär så kan man ha massa blandade känslor och till och med drömma om den.



p.s varför undrar du vad kärlek är fråga dina vänner eller googla det daa!

2012-02-15 @ 15:59:44
Postat av: Linnea

Kärlek är en komplicerad sak/känsla som finns i många former. Men oavsett om det är romantiskt, vänskapligt, familjärt eller riktad mot en pryl så är det något som både stärker och knäcker oss.



Du har vettiga funderingar. Har själv suttit i alldeles för många timmar och funderat på vad kärlek egentligen är. Antar att det är väldigt individuellt...



Btw, förstår att du använder ordet 'missfoster' för att "prove your point" så att säga, men blir ändå fett ledsen när du tänker så om dig själv D: "Vi är båda snygga" eller hur var det nu? ;)

2012-02-15 @ 18:49:57
Postat av: Sofie

Ja, visst kan man verkligen fundera på vad verkligen kärlek är. För mig betyder det gott och ont. Det finns liksom inte ord att beskriva vad det EGENTLIGEN är..

Jag följer bara strömmen av dagens kärlek, att sticka ut med det då och då, som i den "process" jag går igenom nu klarar jag mig gott på.

2012-02-15 @ 21:56:00
Postat av: mary

FIn bild :)

2012-02-22 @ 21:14:52
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0