Rawr


Jag satt och tänkte på härom kvällen på gamla minnen, minnen från sin barndom. Minnen som man verkligen uppskattar att tänka tillbaka till och som man gärna vill återuppleva. Har du något speciellt barndomsminne som du vill dela med dig av? skriv i en kommentar på detta inlägg.

Jag kom ihåg att min farmor hade en sagobok som var jättestor och hade massvis med olika sagor i sig. Den hade ett lila omslag med tecknade sagofigurer. Denna bok ville jag alltid höra sagor från och ville alltid ha den för mig själv. Oh, så underbart att tänka sig tillbaka på barndomsminnen. Vi har kvar denna bok någonstans, förmodligen i källaren nerpackad eller gömd.

Kommentarer
Postat av: Limpan-1

Haha aw.

Simon du skrämde mig faktiskt!:(

2011-12-12 @ 13:27:05
Postat av: Anonym

underbar bild!

2011-12-12 @ 16:55:07
Postat av: Tove

Haha, när jag var 4 år gick jag och mormor på stan, och så var det en typ fontän. Så jag bara sa: "Mormor, jag vill bada!". Hahaha, jag älskar det. Men nu bor jag nästan aldrig i Göteborg.

2011-12-12 @ 19:54:59
URL: http://uniquegirllikeme.blogg.se/
Postat av: Jenny

AAAA hjälp hur gör du

2011-12-16 @ 15:20:51

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0