I ett mörker finns ljus


K
lockan tickar på och det börjar närma sig läggdags. Jag laddar starkt inför en ny skoldag och känner mig mycket positiv över skolan. Jag förstår inte hur jag kan tycka detta, men skolan är faktiskt rolig. Jag har klasskamrater som jag kommer överrens med och som jag har väldigt roligt med. Detta värdesätter en skoldag.

Det känns så otroligt trist att det endast är en termin snart som jag har med min klass, sedan blir det en ny start med en ny klass, nya klasskamrater med nytt umgänge. Jag har haft tur att jag hamnat i en sådan klass som jag går i nu, vi har en sammanhållning som få klasser faktiskt har och att man snart ska säga hejdå till detta, det går inte ens att föreställa sig.

Nu ska Simon få sin skönhetssömn. adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw

2011-12-12 @ 22:27:03
Postat av: sara

you. look. so. good.

2011-12-18 @ 19:16:13

Skicka din kommentar här:

Signatur:
Bli en stalker?

E-postadress: (ej synligt i allmänhet)

Webbadress:

Kommentarstext:

Trackback
RSS 2.0